خبر فوری

تکیه بر توان داخلی چاره دولت در مدت باقیمانده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان، محمدجواد عمرانی اظهار کرد: دولت ظرف این سه سال عمر خود نه تنها بر اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی اقتصاد تمرکز نکرد، بلکه همه توان خود را در اجرای برجام صرف کرد و عموما مسائل کشور را به فراموشی سپرد.
 
وی ادامه داد: دولت دستاوردهای برجام را بیش از حد بزرگنمایی و عاری از هر نقص و مشکلی برای جامعه تبیین کرد.
 
عمرانی با تأکید بر عدم تمرکز دولت بر سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: اعتماد بیش از حد به طرف‌های مقابل برخلاف هشدار رهبر معظم انقلاب در پیش از مذاکرات هم باعث شد که مسائل مهم مورد توجه قرار نگیرد.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با اشاره به تدوین نادرست برجام گفت: برجام متن خوبی ندارد؛ یعنی عدم دقت کافی در هنگام تدوین که برخلاف هشدار رهبر معظم انقلاب و برخی کارشناسان داخلی به این امر هم توجهی نشد و این شد که برجام قابل تفسیرهای فراوان است.
 
وی تنها راه حل مشکلات کشور را تکیه بر اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: چاره دولت در مدت باقی مانده فقط و فقط اعتماد و اتکا به توان داخلی و همچنین اقتصاد مقاومتی است؛ چرا که به گفته مقام معظم رهبری آن چیزی که کشور را نجات می دهد اقتصاد مقاومتی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید