خبر فوری

توپ برجام در زمین غربی هاست نه ایران

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: توپ برجام در زمین ما نیست و آمریکا بود که برجام را نقض کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از صدا و سیما، محمدجواد ظریف در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار داشت: توپ برجام در زمین ما نیست و آمریکا بود که برجام را نقض کرد. امروز رهبری کاملاً صریح مشخص کردند و ما هم در حد خودمان این صحبت را کردیم که آمریکا بود برجام را نقض کرد.

وی ادامه داد: ایران حتی در زمان نقض برجام توسط آقای ترامپ، یک سال تعهدات خود را انجام داد و پس از آن هم در چارچوب برجام، تعهدات خود را کاهش داده است.

ظریف با بیان اینکه مراحل مختلف پیش بینی شده در ماده ۳۶ برجام را طی کردیم، اضافه کرد: رژیم آقای ترامپ، بدون هیچ دلیلی و بدون طی کردن آن مراحل از برجام خارج شد و آن را نقض کرد.

وزیر امور خارجه افزود: نه تنها خودش برجام را نقض کرد بلکه کشورهای دیگر از جمله اتحادیه اروپا را نیز وادار به نقض آن کرد و کشورهایی را که می‌خواستند بر اساس قطعنامه شورای امنیت عمل کنند تنبیه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *