خبر فوری

آغاز اعمال جدید‌ترین محدودیت‌های کرونایی در هرمزگان +جزئیات

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، جزییات جدید‌ترین محدودیت‌های کرونایی را در استان تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، علی رئوفی سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از اعمال محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا در شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی و زرد در هرمزگان خبر داد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: شهرستان‌های بندرلنگه، بستک، قشم و جزیره کیش در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند و در این شهرستان ها، فعالیت مشاغل گروه سه و چهار تا اطلاع ثانوی ممنوع و تعطیل است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ادامه داد: در این شهرستان‌ها ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

رئوفی خاطرنشان کرد: شهرستان های بندرعباس، میناب، حاجی‌آباد و جاسک در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند و تا اطلاع ثانوی، فعالیت مشاغل گروه چهار در این شهرستان ها ممنوع است.

وی تصریح کرد: در این شهرستان‌ها کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

به گفته سخنگوی ستاد استانی کرونا در هرمزگان، ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بستک، قشم و جزیره کیش ممنوع است و از خروج خودروهای پلاک بومی از این شهرستان‌ها نیز جلوگیری خواهد شد.

رئوفی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروهای مشمول از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد نیز در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بستک و قشم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ 88055/ر

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید