خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

انقلاب ما تنها تغییر یک حکومت نبود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشتبندی در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در آن ایام آدم احساس می کرد،افکار، اندیشه ها مسیر زندگی و همه چیز دگرگون شده است.
وی اضافه کرد: اگر چند ماه قبل از انقلاب سبک زندگی اروپایی ها رایج بود، بعد از انقلاب زندگی به سبک اسلام و دغدغه دین و مذهب در جامعه رواج پیدا کرد.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی گفت: دولتمردان جدید آمریکا از طرفی شعار بازگشت به برجام سر می دهند و از طرف دیگر زیاده خواهی هایشان را مطرح می کنند و دنبال تضعیف توان دفاعی ما هستند.

وی افزود: کارشناسان آمریکایی به شکست سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران اعتراف کرده اند و این اعتراف یکی از نشانه های پیروزی این ملت است.

حجت الاسلام جهانگیری به تصویب قانون «اقدام راهبردی برای تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران» در مجلس شورای اسلامی و اجرای آن توسط دولت اشاره کرد و آن را نمونه ای از ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایران دانست.

امام جمعه توکهور و هشت بندی در ادامه ضمن تشریح پیگیری های انجام شده در خصوص وضعیت نابسامان قیمت محصولات کشاورزی، خواستار ایجاد تشکل صنفی قوی از بین کشاورزان منطقه برای پیگیری مداوم خواسته های کشاورزان در سطوح شهرستانی، استانی و ملی شد.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید