خبر فوری

لمپارد: برخی از بازیکنان چلسی آن طور که باید بازی نمی کنند

هرمزبان – فرانک لمپارد از شکست چلسی مقابل لسترسیتی می گوید.
به گزارش آریا به نقل از فوتبال لندن، چلسی و لسترسیتی در چارچوب حساس ترین بازی هفته فوتبال انگلیس به مصاف هم رفتند و لسترسیتی در این دیدار با ارائه یک نمایش کاملا برتر موفق شد حریفش را شکست دهد تا جایگاه لمپارد بر روی نیمکت آبی ها لرزان تر از همیشه شود.
در مورد هر دو گلی که دریافت کردیم ناامید هستم. زمانی که 2-0 عقب می افتید تاثیر بزرگی آن را روی بازی تان مشاهده می کنید. بازیکنان در هنگام ضربه ایستگاهی (گل اول) وظیفه شان را انجام ندادند و به طور واضحی شاهد اشتباهات فردی بودیم. بازیکنان ما می دانند که امشب مقابل تیم بهتر زمین شکست خوردند. مسئله ملموس، عدم تمایل به دویدن و بی حالی بود.
آینده من در باشگاه؟ نمی توانم این موضوع را کنترل کنم. پیش از این هم از من سوال شده و کاملا درک می کنم، این انتظارات باشگاه است. همان وقتی هم که این شغل را قبول کردم هم می دانستم قرار است اوقات سختی را تجربه کنم. ما تنها باید مبارزه کنیم. شرایط ما در اواسط ماه دسامبر گل و بلبل بود اما حالا این گونه نیست. در کنترل فشار از مهارت بالایی برخوردارم. بازیکنانی در تیم هستند که آنطور که باید بازی نمی کنند، این یک واقعیت است. می دانم زمانی که فرم تیم خوب نیست حتما دلایلی وجود دارد اما مواردی هم هستند که می توانید با آنها کنار بیایید.  
ناامید در خصوص ناتوانی در بازی گرفتن از بازیکنان جدید؟ از کلمه ناامیدی استفاده نمی کنم. من وظیفه ام انتخاب ترکیبی است که از نظرم توانایی برنده شدن در بازی را داشته باشد. بازیکنان ما داخل زمین در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند، همین.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید