خبر فوری

در گسترش فرهنگ رضوی باید کودکان در اولویت تمام برنامه ها باشند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد شنبه شب در مراسم آغاز دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس، اظهار داشت: در همین راستا ، این جشنواره جزء معدود برنامه های تاثیر گذار و پیشرو در انتقال فرهنگ منور رضوی به کودکان و نوجوانان است.
وی افزود: این جشنواره جزء معدود رویداد های هنری در حوزه فرهنگ رضوی است که به صورت متوالی 10 سال استمرار داشته و توانسته به مرجع قابل اتکایی در حوزه فرهنگ رضوی در سطح کودکان و نوجوانان در کشور تبدیل شود.
دبیر دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ونمایش عروسکی رضوی ضمن تاکید بر اهمیت محتوای آثار تولید شده بیان داشت : طی این 10 دوره سعی شده هر سال نسبت به سال قبل محتوای آثار تولید شده روندی رو به رشد داشته باشد که به لطف همیاری بنیاد ‘ امام رضا ‘ و با استفاده از اساتید مجرب در این حوزه تا حد زیادی این هدف محقق شده است .
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان بر افزایش حمایت ها و مشارکت سایر استان ها در این رویداد بزرگ تاکید و گفت: این جشنواره نماد کامل مشارکت و همیاری معنوی در حوزه فرهنگ و هنر است و هرسال شاهد افزایش این مشارکت و همدلی به لطف الطاف امام هشتم هستیم .
دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از شنبه 13 آذر در دو سالن فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس با حضور 12 گروه نمایشی از سراسر کشور آغاز شده و تا 16 آذر ادامه دارد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید