خبر فوری

امام جمعه قشم: نشانه بازگشت آمریکا به برجام رفع تحریم هاست

قشم- هرمزبان – امام جمعه شهرستان قشم گفت: امضای برجام برای رفع تحریم‌ها بود و آمریکا با رفع تحریم‌ها بازگشت به مفاد برجام را در عمل نشان دهد.

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم افزود: مواضع رهبر معظم انقلاب درباره برجام، خلع سلاح کردن رییس جمهور آمریکا است تا ادعای بازگشت به برجام را نداشته باشد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر تصمیم مجلس برای کاهش تعهدات برجام مهر تایید زد تا پایبندی به آن از حالت یکجانبه خارج شود.

امام جمعه قشم ادامه داد: قدرت موشکی ایران، دولت جوان و حزب الهی، وقایع کنگره آمریکا و واکسن کرونا از دیگر محورهای فرمایشات ایشان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: پس از مواضع روشن رهبر در مورد واکسن کرونا، مشخص شد واکسن‌های آمریکا و انگلیس مورد شک و تردید است و در بسیاری از جوامع در حال آزمایش انسانی آن هستند.

تارم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(س)، افزود: مراسم سوگواری آن حضرت باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود و شیعه و اهل سنت جزیره قشم لغو این مراسم را برنمی‌تابند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید