خبر فوری

راهیابی ۲ دهیار قشمی به المپیاد علمی دهیاران کشور

بخشدار بخش حرا قشم از راهیابی ۲ دهیار این جزیره به چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور خبر داد.

وحید جابری شامگاه امروز در قشم از راهیابی 2 دهیار این جزیره به چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور خبر داد.

وی افزود: «محمد مرادی» دهیار روستای چاهو غربی و «علی تشه» دهیار روستای توریان جزیره قشم با موفقیت در ششمین آزمون مکاتبه‌ای مجوز ورود به این المپیاد را کسب کرده‌اند.

بخشدار بخش حرا شهرستان قشم تصریح کرد: چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور با حضور نفرات برتر این آزمون همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

جابری افزود: منابع آزمون و همچنین المپیاد شامل قوانین و مقررات دهیاری‌ها، اقتصاد روستایی، گردشگری روستایی، قوانین و مقررات مالی دهیاری و شوراها، اصول و مبانی بهداشت روستایی، ضوابط و مقررات فنی و عمرانی، مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: مجموعا ۲۱۰ دهیار برتر ششمین آزمون مکاتبه‌ای کشور در این المپیاد به رقابت خواهند پرداخت که هفت دهیار از شهرستان‌های رودان، بندرلنگه، بندرعباس و قشم به نمایندگی از دهیاران استان هرمزگان در آن حضور خواهند داشت.

جابری اضافه کرد: آموزش و توانمندسازی دهیاران از مهمترین مولفه‌های توسعه علمی و پایدار روستایی به شمار می‌رود که انتظار است ۲ دهیار جزیره قشم و دیگر دهیاران هرمزگان با موفقیت در این المپیاد توان علمی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید