پویش تامین تبلت برای ۱۲هزار دانش آموز نیازمند در هرمزگان به راه افتاد

بندرعباس- هرمزبان – مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با شیوع ویروس کرونا و نیاز دانش آموزان به آموزش‌های مجازی، پویش مردمی برای تامین تبلت ۱۲ هزار دانش آموز کم بضاعت در سطح استان به راه افتاده است.

ایرج بیت اللهی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: تاکنون در قالب این پویش بیش از یک هزار و ۴۰۰ تبلت توسط نهادها، خیران و دستگاههای حمایتی بین دانش آموزان نیازمند هرمزگان توزیع شده است.
وی با اشاره به مشارکت شرکت‌ها، صنایع و بخش خصوصی در طرح تامین تبلت بیان داشت: همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد ریال توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس و یک میلیارد ریال توسط اتاق بازرگانی جهت خرید تبلت برای دانش آموزان به حساب آموزش و پرورش هرمزگان واریز شده است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: با استفاده از این منابع ، مقدمات و نحوه چگونگی خرید تبلت، در حال انجام است تا بتوانیم همه دانش آموزان نیازمند را تحت پوشش این طرح فراگیر قرار دهیم. 
بیت الهی اضافه کرد: ۴۵۱ تبلت برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه نیاز داریم که در تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش، تاکنون هزینه خرید ۲۲۶ تبلت از سوی وزارت واریز شده و تامین ۲۲۵ تبلت دیگر نیز بر عهده استان هرمزگان است.
وی خاطرنشان کرد: تامین تبلت برای استفاده دانش آموزانی است که در منطقه سکونت خود به اینترنت دسترسی دارند و با برخورداری از ابزار هوشمند می‌توانند از امکان آموزش مجازی بهره مند شوند.
بیت اللهی در پایان گفت: هرچند با وجود مشکلات فراوان هیچ دانش آموزی در هرمزگان از تعلیم و تربیت بازنمانده  اما کمبود تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت همچنان مهم‌ترین مانع جهت بهره گیری دانش آموزان از آموزش‌های متنوع مجازی است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید