خبر فوری

مهرواره پویانمایی و فیلم‌سازی خلیج‌فارس در هرمزگان برگزار می‌شود

هرمزبان – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: نخستین مهرواره استانی پویانمایی و فیلم‌سازی خلیج فارس ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سوی کانون پرورش فکری این استان برگزار می‌شود.

پروین پشتکوهی عصرسه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این مهرواره با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان توانمند و علاقه‌مند در عرصه پویانمایی و فیلم سازی، فراهم نمودن بستری مناسب برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاق در زمینه پویانمایی و فیلم‌سازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آثار ارسالی باید با یکی از موضوعات آزاد، کاربرد الکتریسیته در زندگی امروز ما و راه‌های صحیح مصرف انرژی برق تولید شده باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: شرکت‌کنندگان در بخش پویانمایی باید آثار خود را از طریق موبایل و یا هر وسیله‌ای در تمام سبک پویانمایی (اعم از سه بعدی، دو بعدی، استاپ موشن و…) ارسال کنند.  

وی در حوزه فیلم‌سازی نیز گفت: تمام قالب‌های ویدیویی از جمله (مستند، داستانی و موزیک ویدئو) می‌توانند در این مهرواره حضور داشته باشند و آثار علاقه‌مندان این بخش می‌تواند با هر شیوه و ابزاری تولید شده باشند. 

پشتکوهی عنوان کرد: علاقه‎مندان برای شرکت باید از طریق وب سایت مهرواره به نشانیhttps://hormozgan.kpf.ir/khalijefars اقدام کنند.

به گفته وی، آثار شرکت کنندگان در گروه‌های سنی نوخوان(۷ تا ۸سال)، نونهال( ۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴) و نوجوان (۱۵ تا ۱۷سال) پذیرفته خواهد شد ضمن اینکه دبیرخانه مهرواره  تنها فیلم‌های ارسالی که کد رهگیری  بر روی آن ها درج شده را می‌پذیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان، مهلت ارسال آثار را ۲۰ بهمن و اختتامیه مهرواره و اعلام نتایج را سوم اسفند امسال اعلام و خاطرنشان کرد: به سه اثر برتر درهر بخش هدایایی تعلق می‌گیرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان دارای هفت انجمن شامل قصه‌گویی، شعر، داستان، طنز، هنرهای نمایشی، عکاسی و سرود است.

درحال حاضر ۱۵ مرکز ثابت، ۲ مرکز پستی و ۲ مرکز سیار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان فعال هستند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید