خبر فوری

آیت‌الله نعیم‌آبادی: ملت ایران به هیچ‌کس اجازه عبور از خطوط قرمز نظام را نمی‌دهند

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس با اشاره به حمایت و تایید تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از سوی رهبری گفت: تیم مذاکره‌کننده ازچهارچوب‌های نظام خارج نمی‌شود و آمریکا نیز بداند مردم به کسی اجازه تخطی از خطوط قرمز نظام را نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به سالروز بزرگداشت شهدای 7 تیر، اظهار داشت: دشمن فهمید کجا را هدف قراردهد اما ملت شریف و فهیم ایران با تاکید و ایستادگی بر اعتقاداتشان تیری بر قلب منافقان و دشمنان نظام شدند.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه هر زبانی دم از اختلاف بین مسلمانان بزند زبان شیطان اشت ، افزود:سیاست مقام معظم رهبری، اسلام علوی و وحدت جهان اسلام با ملاک تقوا است.

امام جمعه بندرعباس اذعان کرد:شعار رئیس جمهورآمریکا برای تغییر غلط زیادی بود و متاسفانه برخی مسلمانان ساده باور کردند.

وی بیان داشت: آمریکا برای تسلط بر جهان اسلام ، با فعالیت سیاست مدارانش در فضا ی اختلافات عقیدتی و ملی کشور های اسلامی مانور میدهند و سبب پدید آمدن تفکر داعش می شوند تا امروز شاهد خونریزی و برادر کشی در منطقه باشیم.

امام جمعه بندرعباس اقدام خلبان سعودی ،مبنی بر پذیرفتن مرگ به جای قرار گرفتن در صفوف کفار در مقابله و کشتار مسلملانان را تحسین برانگیز خواند و گفت: ای کاش با این اقدام ارتشیان  آل‌سعود به خودشان بیایند و دست ازبرادرکشی برداند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با انتقاد شدید از شرایط به وجود آمده در زمینه بحران آب در شهرستان های بندرعباس و میناب ابراز داشت:در کنار آب بودن و روضه آب خواندن بسیار تاسف بار است.

وی با خطاب به استاندار گفت :بهتر نیست ،پروژه های آب شیرین‌کن را در اولویت استان قراد داده و مردم این دو شهرستان را نجات دهید.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آقای وزیر نیرو باید نماز باران بخواند نه بنده گفت:آقایان مدیران استان باید اولویت حل مشکل آب را در نظر داشته باشند و تمام پروژه ها را تعطیل ، و برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه های آب شیرین‌کن همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از بی توجهی به  ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی تصریح کرد:خرید کشتی از خارج کشور کمک به اشتغال چین و کره است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه کسانی که به جای حمایت از صنعتگران داخلی اقدام به خرید از خارج کشور می کنند به دنبال چرب کردن سبیل خود هستند، تاکید کرد:مدیران کشتیرانی برای خارج کردن ارز مملکت توجیحی ندارند و باید پاسخگوی مشکل اشتغال داخل باشند.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین یاد آورشد:جامعه نیازمند نیروهای فنی است و دانشکده فنی خواهران محل مناسبی برای پرورش نیروهای فنی و شایسته در هرمزگان است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان با اشاره به هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد:یک دست صدا ندارد ،مردم نیز باید حضور خود به کمک قوه قضائیه بشتابند تا در مبارزه با منکر در جامعه با موفق‌تر عمل شود./خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید