بهترین خبر برای لیورپول

​یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول شرایط تیاگو آلکانتارا، هافبک باتجربه تیمش را خوب توصیف کرد.

اگرچه لیورپول در دیدار اواسط هفته مقابل نیوکاسل متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد، اما بازگشت تیاگو به ترکیب بعد از مدت ها مصدومیت بهترین خبر برای این تیم بود. حالا یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ساوتهمپتون حضور یافته و در مورد آخرین شرایط تیمش صحبت کرده است.

یورگن کلوپ گفت: “شرایط تیاگو بسیار خوب است، او بازیکن بزرگی بوده و در 20 دقیقه ای که در دیدار مقابل نیوکاسل بازی کرد نیز در 12 دقیقه فوق العاده بود. البته تیاگو کمی احساس درد و فشار بازی را داشت که البته طبیعی است. او تنها دو جلسه در کنار دیگر اعضای تیم تمرین کرد و هنوز به کمی زمان برای کسب هماهنگی و رسیدن به مرز آمادگی فیزیکی کامل نیاز دارد.

تصور می کنم که می توانیم به بازی کردن در لیگ برتر را ادامه دهیم، البته من تخصصی در این زمینه ندارم، اما همه تلاش می کنیم تا شرایط به بهترین شکل پس برود و من فکر می کنم این روند نتیجه خوبی خواهد داشت.

بهترین خبر برای لیورپول این است که بازیکنان مصدوم حالا بازگشته اند و تا آنجایی که من می دانم نیز در دیدار مقابل نیوکاسل کسی آسیب ندیده است. پس احتمالا ما با ترکیبی مشابه در بازی برابر ساوتهمپتون نیز در میدان حاضر خواهیم شد.”

شرایط ویرژیل فن دایک: “بسیار خوب، اما هنوز مسیری طولانی در پیش بوده و شرایط در اینگونه آسیب دیدگی ها به این شکل است. من وقتی تصاویر روند ریکاوری فن دایک را می بینم خوشحال می شوم، زیرا نشان می دهد که ما پیشرفت خوبی داریم، اما هنوز زمان زیادی لازم است. من دوست دارم چیزى غیر از این بگویم اما متاسفانه حقیقت اینگونه است.”

 

 

منبع: ورزش سه 

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید