خبر فوری

۲ عنصر اساسی که به مکتب «سلیمانی» قوام می‌دهد

معاون بین‌الملل قوه قضائیه گفت: دو عنصر اساسی در ویژگی شخصیتی سردار وجود دارد که به مکتب وی قوام می‌دهد؛ اخلاص عملی و التزام عملی به ولایت دو عنصر قوام‌دهنده به مکتب سردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، محمدعلی باقری کنی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی در برنامه «سلام سردار» اظهار کرد: شهید سلیمانی به جای آنکه در چشم‌های مرد جا گیرد، در قلب مردم جای گرفت. برای یافتن جایگاه نزد مردم نیاز است که به طور عملی پیگیر منافع مردم باشند.

وی افزود: جنایت شهادت حاج قاسم از سوی افرادی انجام شده که جزو اشغالگران عراق هستند و به هیچ ضابطه و قاعده بین‌المللی پایبند نیستند و همه ضوابط معمول بین‌المللی را فقط برای منافع و سیاست‌های خود زیر پا می‌گذارند.

باقری ادامه داد: برای آن‌ها انسان و حقوق او اصلا ارزشی ندارد به ویژه اینکه انسان در چارچوب منافع آن‌ها تعریف نشده باشد. از نظر آن‌ها انسان کسی است که یا باید غربی باشد و یا منافع غربی‌ها را دنبال کند و اگر این دو ویژگی را نداشته باشند هیچ هویتی برای انسان قائل نیستند.

معاون بین‌الملل قوه قضائیه خاطرنشان کرد: از نظر آمریکائی‌ها اگر انسان با ارزش‌ها و نظرات آن‌ها یکی نباشد پس هیچ ارزشی نخواهد داشت و برای هویت انسانی ارزشی قائل نیستند.

دبیر ستاد حقوق بشر بیان کرد: جنایت آمریکائی‌ها جنایت بی‌بدیلی است که یک فرمانده بزرگ که در مبارزه با تروریسم نقش مهمی داشته را مورد هدف قرار داد در حالی که ادعای مبارزه با تروریسم را نیز دارند و این موضوع رسوایی آشکار برای آمریکا بود.

وی عنوان کرد: غربی‌ها با بازی با کلمات و مفاهیم برای ایجاد مفاهیم مورد نظر خود تقلب می‌کنند. شهید سلیمانی از این منظر یک مکتب است که دارای دو ویژگی مهم است. ویژگی‌های شخصی ایشان که بسیار بارز است مانند مردم‌داری، شجاعت و از طرفی ویژگی‌های شخصیتی وی که شکل دهنده مکتب سلیمانی است دو عنصر اساسی در ویژگی شخصیتی سردار وجود دارد که به مکتب وی قوام می‌دهد که اخلاص عملی و التزام عملی به ولایت دو عنصر قوام دهنده به مکتب سردار هستند.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید