خبر فوری

ادامه راه شهید سلیمانی با خدمت‌رسانی به محرومین

هرمزبان – فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خدمت‌رسانی به مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه را بهترین روش برای ادامه راه سردار سلیمانی دانست.

مراسم مرحله هفتم رزمایش مواسات و همدلی با توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان هرمزگان در قالب طرح شهید سلیمانی در جوار امامزاده سیدمظفر(ع) بندرعباس برگزار شد.

سردار اباذر سالاری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دشمنان برای اینکه بخواهند مسیر نظام و انقلاب را متوقف کنند دست به حذف یا ترور خدمتگزاران این نظام می‌زنند، ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این نشانه مظلومیت نظام و انقلاب است. از طرفی دشمن با این ترورها به دنبال این است که حرکت مجاهدانه شهدایی چون حاج قاسم را متوقف کند اما نمی‌دانند تیغ شهادت حاج قاسم برنده‌تر از خود حاج قاسم است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: ۴۰ سال مجاهدت سردار سلیمانی برای نظام به تعبیر حضرت آقا از او یک شهید زنده ساخته بود. این شهید والامقام اکنون نیز در کنار ما است و او را در همه صحنه‌ها از جمله خدمت‌رسانی به مردم، سیل، حادثه، زلزله و بیماری کرونا می‌بینیم و در همین رزمایش‌های مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، این حاج قاسم است که خیلی کارها را پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: بهترین روش برای ادامه راه سردار سلیمانی، خدمت‌رسانی به خصوص به اقشار ضعیف جامعه است که مورد تأکید مقام معظم رهبری و آن سردار اسلام بود. از اداره‌کل اوقاف و همه مسئولینی که در جهت تحقق سیره حاج قاسم و قرارگاه مواسات و همدلی گام برمی‌دارند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید