خبر فوری

احتمال هم تیمی شدن دوباره مسی و سوارز؛ این بار در اینتر میامی

هرمزبان – لیونل مسی و لوییس سوارز به دنبال همکاری مجدد با یکدیگر هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، لیونل مسی در مصاحبه اخیر خود تایید کرد از بازی در آمریکا استقبال می کند. رابطه لیونل مسی با لوییس سوارز فوق العاده است و حتی مسی فروش او به اتلتیکو مادرید را احمقانه توصیف کرد. گفته می شود آنها می خواهند در MLS دوباره با پیراهن یک تیم به میدان بروند. به نقل از رادیو کاتالونیا؛ لیونل مسی و لوییس سوارز برنامه مشترکی برای آینده خود درنظر گرفته اند. آنها می خواهند راهی MLS شوند و با پیراهن اینتر میامی به میدان بروند. البته چنین ایده ای حداقل تا سال 2022 غیرممکن به نظر می رسد. مسی همچنان می خواهد در سطح اول اروپا به کار خود ادامه بدهد و سوارز نیز تازه به اتلتیکو مادرید منتقل شده است.
ژاوی کامپوس روزنامه‌نگار اسپانیایی در رادیو کاتالونیا ادعایی بزرگ مطرح کرد و گفت لیونل مسی و لوئیس سوارز در حال برنامه‌ریزی هستند تا در آینده دوباره با هم همبازی شوند. ولی بر خلاف میل هواداران بارسا، مسی و سوارز برای همبازی شدن در بارسلونا برنامه ریزی نمی کنند بلکه هدف شان پیوستن به تیم اینترمیامی در آمریکا است.
این روزنامه‌نگار اسپانیایی می گوید لوئیس سوارز و لیونل مسی که دوستانی صمیمی هستند با اینکه سوارز حالا در اتلتیکو مادرید به سر می برد ولی تماس هایشان را قطع نکرده اند. این دو با هم به توافق رسیده اند که در تیم اینترمیامی که در لیگ MLS آمریکا حضور دارد و مالکیتش در دست دیوید بکام است دوباره همبازی شوند. البته رادیو کاتالونیا در این گزارش خود مدعی است که این اتفاق زودتر از سال 2022 نخواهد افتاد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود از سال آینده میلادی شاهد همبازی شدن این دو ستاره در اینترمیامی خواهیم بود.
با توجه به اینکه قرارداد لیونل مسی با بارسا در پایان فصل جاری به پایان می رسد آینده او همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. مسی در مصاحبه اخیر خود هم صحبت واضحی درباره آینده اش نکرد و باید دید بعد از انتخابات ریاست بارسلونا و به پایان رسیدن فصل جاری در نهایت چه آینده ای در انتظار ابرستاره آرژانتینی خواهد بود. از سوی دیگر سوارز هم که در تابستانی که گذشت از دوست صمیمی اش مسی جدا شده و با ترک نوکمپ راهی اتلتیکو مادرید شد با این تیم قراردادی دو ساله دارد. در صورتیکه ادعای رادیو کاتالونیا صحت داشته باشد این یکی از مهمترین خبرهای نقل و انتقالاتی در یکی دو سال آتی خواهد بود.
تمرینات بارسلونا پس از 4 روز تعطیلی کریسمس از سر گرفته شد. در این تمرین همه حاضر بودند به غیر از لیونل مسی که همچنان در روساریو شهر زادگاهش به سر می برد. ابتدا گفته شد مسی با کسب اجازه از کادر فنی در آرژانتین مانده است اما شب گذشته باشگاه بیانیه داد که مچ پای مسی مصدوم است و او در روساریو به ریکاوری مشغول است. در هر صورت مسی تحت هر شرایطی بازی سه شنبه شب برابر ایبار در نوکمپ را از دست خواهد داد که خبر خوبی برای تیم میهمان بود. ایبار یکی از شکارهای مورد علاقه فوق ستاره آرژانتینی است. طبق ادعای موندودپورتیوو، لیونل مسی قرار است چهارشنبه و پس از بازی با ایبار نیز به تمرینات اضافه شود و احتمالا بازی بارسلونا را نیز از روی سکوها تماشا خواهد کرد. مسی پس از ورود باید تست PCR بدهد و در صورت منفی بودن تست می تواند بازی بارسا را از نوکمپ تماشا کرده و چهارشنبه نیز در تمرین حاضر شود.
سه ماه پس از انتقال لوئیس سوارز به اتلتیکو این تیم با میانگین گل بیش از فصول گذشته، صدرنشین لالیگاست و او هم در صدر جدول گلزنان قرار دارد. اتلتیکومادرید نسبت به فصل گذشته در لالیگا دو برابر گلزنی کرده است. به نظر می رسد اتلتیکو که پیش از این مشکلات گلزنی داشت، توانسته امسال این مساله را حل کند.
آمار این تیم در این زمینه قابل توجه است و نشان می دهد  اختلاف زیادی بین اتلتیکوی کنونی و فصل 20-2019 وجود دارد. قرمز و سفیدپوشان در 12 بازی 24 گل به ثمر رسانده اند یعنی میانگین دو گل در هر دیدار. فصل گذشته در 12 بازی لالیگا تنها 12 گل به ثمر رسانده بودند( میانگین یک گل در هر بازی.) اتلتیکو تا هفته بیست و چهارم فصل قبل نتوانسته بود 24 گل به ثمر برساند.
برترین گلزن اتلتیکو لوییس سوارز است که هفت گل را وارد دروازه حریفان کرده است. مهاجم اروگوئه ای در 9 بازی چنین آماری را به ثبت رساند و باید توجه داشت که او تا به اینجا سه بازی را نیز از دست داده است. این خرید درخشان، نقش مهمی در رشد میانگین گلزنی اتلتیکو داشته است. او در حال حاضر اقای گل لالیگاست. دیه گو کاستا که در این فصل هم با آسیب دیدگی روبرو شد تنها دو گل به ثمر رسانده است. سال گذشته بهترین گلزن روخی بلانکو در پایان هفته 12، آلوارو موراتا بود که چهار گل در 12 بازی به ثمر رساند. تیم دیه گو سیمئونه تنها در سه بازی موفق نشده است دروازه حریفان را باز کند. این تیم نتوانست برابر اوئسکا، ویارئال و رئال مادرید گلزنی کند. اتلتیکو در دو بازی هم یک گل به ثمر رسانده؛ برابر بارسلونا و والنسیا. در دو دیدار دیگر دو بار یا بیشتر گلزنی کرد. در دو بازی جشنواره گل به راه انداخت و 6-1 گرانادا را شکست داد و با چهار گل کادیز را مغلوب کرد. این گل ها موجب شدند اتلتیکو صدرنشین لالیگا باشد. تیم سیمئونه 9 پیروزی و دو تساوی را کسب کرده و تنها یک بار مغلوب شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید