داستان مصور «ولکن ان الله رمی» منتشر شد

همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، داستان مصور «ولکن ان الله رمی» با هدف معرفی رشادت‌ها و حماسه‌های سردار سلیمانی در نبرد با دشمنان ایران و اسلام تولید و عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، 13 دی‌ماه سالروز شهادت مظلومانه سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی است. فرهنگسرای اندیشه به مناسبت اولین سالگرد شهادت این سردار رشید ایران و اسلام، ویژه برنامه‌های متنوعی را درنظر گرفته است. یکی از این ویژه برنامه‌ها اکران موشن‌گرافیک «ولکن ان الله رمی» با موضوع بیان رشادت‌ها و حماسه‌های شهید سلیمانی است.

امیرحسین جعفری‌نژادان، طراح و تولیدکننده این موشن‌گرافیک با اشاره به پرداخت متفاوت به شخصیت سردار سلیمانی در این اثر هنری گفت: مجموعه طرح‌های گرافیکی که بعد از شهادت سردار سلیمانی تا به امروز منتشر شده است کمتر به ابعاد حماسی شخصیت سردار رشید ایران و اسلام پرداخته است. از این رو، تصمیم گرفتیم با تمرکز بیشتر روی این بُعد شخصیتی ایشان، ماجراهای متفاوتی از یک عمر مبارزه حاج قاسم با دشمنان ایران و اسلام را به تصویر بکشیم.

وی اضافه کرد: با جست‌وجو در اسناد و خاطره‌ها، چه از زبان خودشان و چه از زبان همرزمانش، با ماجراهای زیادی روبه‌رو شدیم که پتانسیل بسیار بالایی در جذب اقشار مختلف داشته و ذهن مخاطبان را کنجکاو می‌کند. اکثر این موضوعات مبتنی بر ارزش‌هایی نظیر عدالتخواهی، ظلم‌ستیزی و … است که همواره در منظر شهید سلیمانی ارزش بسیار بالایی داشته است. در نهایت چندین ماجرا و حماسه بزرگ که توسط شهید سلیمانی رقم خورده است را انتخاب کرده و با بیان جزئیات بدان پرداختیم. مجموعه این تلاش‌ها منجر به تهیه یک کمیک استریپ از حماسه‌های زندگی سردار سلیمانی شد که در قالب «ولکن ان الله رمی» همزمان با سالگرد شهادت مظلومانه ایشان منتشر می‌شود.

جعفری نژادان تاکید کرد: وظیفه ماست که قهرمان‌های واقعی‌مان که بدون شک سردار سلیمانی یکی از افراد مهم آن است را با اقتدار به دنیا معرفی کنیم و در این مسیر هنر، بهترین و اثرگذارترین جنبه‌ای است که می‌تواند این ماموریت را به انجام برساند. ما هنرمندان متعهد زیادی در کشورمان داریم و از طرف دیگر، حماسه‌های بزرگی به دست قهرمانان این مرز و بوم رقم خورده است که هیچ‌گاه نباید به دست فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید