آمادگی توزیع روغن در بیش از ۴۵۰ مرکز در رودان

فرماندار رودان با بیان اینکه آمادگی لازم برای توزیع روغن مورد نیاز مردم در بیش از ۴۵۰ مرکز فروش ایجاد شده است از متقاضیان خواست تا برای دریافت مجوز فروش در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

مصطفی غلام‌پور ظهر امروز در رودان از توزیع ۲۷۰ تن روغن در شهرستان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۱۷۵ تن روغن با نرخ مصوبه تنظیم بازار  نیز طی یک ماه اخیر برای توزیع بین شهروندان جذب شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون با هماهنگی‌های ستاد تنظیم بازار شهرستان، آمادگی برای توزیع روغن مورد نیز شهروندان در بیش از ۴۵۰ مرکز ایجاد شده است و باید متقاضیان فقط با ورود به سامانه مربوطه ثبت نام نمایند.

غلام‌پور در ادامه بیان داشت: طی ۹ ماهه سال جاری در سطح شهرستان ۳۱۰ تن مرغ منجمد، ۵۶۰ تن برنج و ۴۱۰ تن شکر نیز توزیع شده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات در تامین سیمان مورد نیاز شهرستان نیز گفت: نیاز روزانه سیمان در شهرستان ۳۵۰ تن برآورد شده است و با هماهنگی‌های انجام شده مشکل تا حدی مرتفع شده ما بدنبال رفع کامل آن هستیم.

فرماندار شهرستان رودان در پایان با بیان اینکه تاکنون ۷هزار ۶۰۰ حلقه لاستیک سبک و هزار و ۶۰۰ حلقه لاستیک سنگین در رودان توزیع شده گفت: ایجاد بازارچه ملوانی ثانویه یکی از نیازهای این شهرستان است که در دستور کار ستاد تنظیم بازار رودان قرار گرفته است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید