خبر فوری

برخورد منعطف بسترساز آرامش مسافران قشم است

مدیر حوزه مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: انعطاف در برخورد با مسافران در اسکله لافت مورد تاکید است و همواره باید شرایط روز جامعه از سوی مسوولان درک و در رفتار آنان تجلی یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، نریمان توکلی‌جویباری شامگاه امروز در نشست بررسی امکانات اسکله لافت اظهار داشت: همکاری و هم‌افزایی همگانی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در اسکله لافت یک اولویت است.

وی فعالیت نیروهای انتظامی و دریابانی مستقر در اسکله لافت را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این نیروها نقش بسزایی در ایجاد امنیت و آسایش مسافران ورودی وخروجی منطقه آزاد قشم دارند.

 مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: انعطاف در برخورد با مسافران و گردشگران در اسکله لافت مورد تاکید مدیرعامل این سامان بوده و همواره باید شرایط روز جامعه از سوی مسوولان درک و در رفتار آنان تجلی یابد.

توکلی ادامه داد: اعمال مدیریت منطبق با شرایط روز، شاه بیت فعالیت‌های مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و تمام مجموعه‌های دولتی و عمومی در اسکله لافت محسوب می‌شود.

معاون عملیات پایگاه دریابانی جزیره قشم نیز در این نشست با بیان اینکه ماموران این پایگاه در تعامل با فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در ایجاد امنیت و جلوگیری از بی‌نظمی در اسکله لافت همکاری دارند.

این مقام مسوول دلایل و عوامل برخی اختلالات و بی‌نظمی‌ها در اسکله لافت را برشمرد و خواستار ایجاد تسهیلاتی از جمله لاین ویژه تردد خودروهای امدادی، پلیس و اورژانس در این اسکله شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید