خبر فوری

افتتاح طرح‌های عمرانی در مناطق محروم استان هرمزگان

یازده طرح عمرانی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در منطقه آخران شهرستان بشاگرد استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در مراسمی با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعی از فرماندهان و معاونین این نیرو و خیرین منطقه، یازده پروژه عام المنفعه عمرانی در منطقه آخران شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

این طرح‌ها با مشارکت نیروی دریایی سپاه و خیرین منطقه ساخته شده و برای استفاده و بهره برداری عموم مردم ساکن روستاهای منطقه آخران افتتاح شد.

سردار تنگسیری در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: امروز نیروی دریایی سپاه با کمک  خیرین محترم در اقدامی مشترک با تلاش و پیگیری مهندسی نیرو دریایی سپاه در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر محرومیت زدایی یازده پروژه عمرانی را افتتاح و در اختیار عموم مردم شریف و نجیب این منطقه قرار داد.

وی افزود: افتخار می‌کنیم بعنوان سرباز ولایت، خدمتگزار مردم عزیز و ولایتمدار باشیم، ما خادم مردم هستیم و همانگونه که در ماموریت اصلی خود برای حفظ و ایجاد امنیت میهن اسلامی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کنیم برای رفع محرومیت در کشور عزیزمان که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه سرلشکر سلامی است از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه از منابع و تجهیزاتمان برای کمک به رفع محرومیت‌ها استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، اشتغال، خدمات فرهنگی، آموزش، بهداشت و درمان است که شامل خانه عالم، مدرسه، حسینیه، مسجد، خانه بهداشت و … هستند و با همیاری خیرین عزیز ساخته و امروز در اختیار مردم شریف قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ان شاءالله، در آینده نزدیک هم پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی دیگر در این منطقه افتتاح و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با تقدیر از خیرین در اجرای این پروژه‌ها و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، با بیان اینکه سپاه در راستای صیانت از امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، اظهار کرد: راه اندازی این پروژه‌ها در راستای تامین امنیت، معیشت و رفاه عمومی مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید