خبر فوری
حجت الاسلام مفید سهرابی

امام جمعه موقت توکهوروهشتبندی: روحیه ضد استکباری برای کشور ما یک سرمایه است

امام جمعه موقت توکهور وهشتبندی اظهار داشت: روحیه ضد استکباری برای کشور ما سرمایه است و بیش از چهل سال است که این کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین سهرابی در خطبه های نماز جمعه افزود :کلید حل مشکلات اقتصادی کشورمان در داخل واقتصاد مقاومتی،مدیریت جهادی،وقطع امید از بیگانگان است.

امام جمعه موقت توکهور وهشتبندی تأکید کرد: صحنه سیاستهای آمریکا را سرمایه داران صهیونیسم واستکبار مدیریت میکنند؛ گاهی یک عروسک دموکرات و گاهی یک عروسک جمهوری خواه را سر کار می آورند.

وی افزود: آن صحنه گردانان سیاستشان ضد جمهوری اسلامی ایران و براندازی نظام ما است وبه فضل خدا نظام جمهوری اسلامی در برابر سیاستهای استکباری دشمن ایستاده و مقاومت خواهد کرد.

سهرابی با ذکر این مطلب که این روحیه ی ضد استکباری سرمایه‌ای برای کشورمان است وبیش از چهل سال است که این کشور را بیمه کرده ودشمنان را پشت مرزها نگه داشته افزود:این روحیه که هشت سال دفاع مقدس را به وجود اورده، مقاومت وفرهنگ هیهات منالذله وافرادی مثل سردار قاسم سلیمانیها راتربیت کرد.

امام جمعه موقت توکهور وهشتبندی خاطر نشان ساخت:مسئولین ومردم بیدار باشند تا آمریکا سیاستهای استکباری دارد همه ی این حرفهایشان فریب است و مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود.

انتهای پیام.

خبرنگار: طاهره جعفری

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید