خبر فوری

حرکت قشنگ سرمربی سرخ ها؛ گل محمدی مدالش را به فرزند هوادار فقید پرسپولیس هدیه داد

هرمزبان – یحیی گل محمدی مدال با ارزش نایب قهرمانی آسیا را به کودکی بخشید که این روزها به خاطر درگذشت پدرش داغدار است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یحیی گل ‌محمدی، سرمربی پرسپولیس برای تسلیت به خانواده بهروز خورشیدیان، هوادار فقید پرسپولیس که پس از فینال آسیا درگذشت، راهی یاسوج شد. گل‌محمدی در این دیدار مدال نایب قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا را به فرزند هوادار فقید پرسپولیس هدیه داد.
این خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که پرسپولیس دیروز در قائمشهر به مصاف نساجی رفت و امروز روز ریکاوری و استراحت سرخ پوشان محسوب می شود، یحیی گل محمدی از فرصت استفاده کرد و با سفر به یاسوج، مدال خود را برای دلجویی و دلداری به کودک داغداری که در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشسته، هدیه داد.
بهروز خورشیدیان، هوادار فقید پرسپولیس پس از فینال آسیا، بر اثر شوک و ناراحتی ناشی از شکست تیم محبوبش درگذشت. بعد از سکته قلبی این هوادار جوان، فرزند 8 ساله این هوادار یاسوجی گفته بود پرسپولیسی ها باید از او عذرخواهی کنند. کمتر کسی فکر می کرد یحیی گل محمدی گلایه های این کودک را جدی بگیرد اما سرمربی پرسپولیس در رفتاری انسان دوستانه با سفر به یاسوج نه تنها به دیدار این کودک داغدار رفت بلکه مدال نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا را به این کودک اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید