تردیدآفرینی در مردم از خطوط ثابت دشمن برای ایجاد فتنه‌هاست

امام جمعه شهرستان پارسیان تصریح کرد: تردیدآفرینی و ایجاد شک و شبهه در مردم نسبت به نظام اسلامی از خطوط ثابت دشمن برای ایجاد فتنه‌هاست که امروز هم‌ همان خط به وضوح مشاهده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از پارسیان، حجت‌الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: بزرگداشت ایام شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها وظیفه مهم دینی و اسلامی است و در این ایام باید مناقب و فضایل و سیره این بانوی بزرگ بازگو بشود.

وی با بیان روایتی از امام زمان علیه السلام افزود: الگوگیری از رفتار و اخلاق حضرت زهرا(س) در موضوعات مختلف می‌تواند نجات‌دهنده حیات فردی و اجتماعی ما باشد زیرا ایشان الگوی کامل در عبادت فردی، همسرداری، فرزندپروری، خانواده، ولایت‌مداری و حضور در عرصه سیاست و اجتماع هستند و در یک کلام گرفتن دامان فاطمه زهرا سلام‌الله علیها رمز مهم عاقبت بخیری است.

حجت الاسلام بارانی با گرامیداشت روز ۹ دی‌ماه، این روز را نماد بلوغ سیاسی ملی ایرانیان دانست و در  تبیین عوامل شکل‌گیری فتنه‌ها گفت: تردیدآفرینی و ایجاد شک و شبهه در مردم نسبت به نظام اسلامی از خطوط ثابت دشمن برای ایجاد فتنه‌هاست که امروز هم‌ همان خط به وضوح مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: روز بصیرت نمادی است که ملت انقلابی باید با شناخت دقیق میدان و مبانی امامین انقلاب در بحران بتوانند حق و باطل را تشخیص دهند.

امام جمعه شهرستان پارسیان، القای فساد سیستمی و متهم کردن اکثر مسؤولان کشور به فساد را ظلم بزرگ به نظام اسلامی و مدیران خدوم و پرتلاش دانست و تصریح کرد: امروز امپراطوری رسانه‌ای دشمن در خارج  و متاسفانه برخی دلسوزان داخلی نیز به همین مساله دامن می‌زنند در حالی‌که حقیقت این است که اکثر مدیران کشور افرادی پاک‌دست، مؤمن و متعهد و کاردان هستند و سیستم نظام اسلامی نیز عدالت‌محور و فسادستیز است و مشکلات موجود نیز امیدواریم با روی کار آمدن یک دولت جوان ِحزب‌اللهی مرتفع گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان با انتقاد از بیان سخنان  اختلاف‌افکن و تفرقه‌آفرین برخی مسؤولان در کشور گفت: اصرار بر مسیر بی‌نتیجه مذاکره و پیوستن به قراردادهایی که به خوبی می‌دانیم کجاها آماده و پخت و پز می‌شود چه معنا دارد؟! اگر به دنبال شفافیت هستیم چرا خودمان مستقل عمل نکنیم؟! و از طرفی دیگر چرا  طرح‌هایی مانند ایران‌کد، شبنم، کارت سوخت و… که در راستای شفافیت بود کنار گذاشته شد؟

وی با یادآوری سخنان مسؤولان محترم وزارت امور خارجه مبنی بر عدم تعهد به حل مشکلات در صورت پیوستن به FATF تصریح کرد: برجام که ده‌ها وعده و وعید در امضای آن بود چه نتیجه‌ای برای ملت ما داشت که حالا Fatf داشته باشد؟ و این در حالی است که ما از ۴۱ تعهد FATF به ۳۹ تعهد آن عمل کرده‌ایم اما به نتیجه‌ای نرسیده است.

حجت‌الاسلام بارانی افزود: همه بدانند؛ امروز مشکل مردم تغییر قانون اساسی و رفراندوم نیست؛ بلکه اگر کمی به کوچه و خیابان بیایید متوجه می‌شوید که به جای تغییر قانون اساسی باید به دنبال تغییر قیمت پوشاک، تخم مرغ، مرغ و روغن… مردم باشید و قطعا حمایت رهبری عالیقدر و مردم بصیر از شما تا زمانی است که به اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی ملت پایبند باشید.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید