خبر فوری

نسل جدید بنادر در بندرشهید رجایی ایجاد خواهد شد

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در بندر شهید رجایی، نسل جدید بنادر در این مجتمع بندری ایجاد خواهد شد.

فریدون همتی روز پنجشنبه در در آیین امضای ۶ تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پسکرانه بندر شهید رجایی افزود: راه اندازی این پروژه‌های سرمایه گذاری در بندرشهیدرجایی گام مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به توانمندی داخلی خواهد بود و شاهد ایجاد اشتغال بیشتر در استان خواهیم بود.
وی بیان داشت: منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با داشتن ظرفیت‌های تولید، ایجاد ارزش افزوده، دسترسی به آب‌های آزاد و زیرساخت‌های مناسب، از مزیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.
استاندار هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت هرمزگان درجهت حمایت از سرمایه‌گذاران، ادامه داد: ضمن استقبال از حضور سرمایه‌گذاران در استان، تسهیلات و شرایط مناسب را برای فعالیت آن‌ها فراهم می‌کنیم.
 امروز پنحشنبه با حضور محمد اسلامی؛ وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ۶ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در پسکرانه ۲۴۰۰ هکتاری بندر شهید رجایی به امضا رسید.
این تفاهم نامه‌ها شامل قردادهایی چون سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و ۸۰۰ میلیون یورو در زمینه «احداث کارخانه روی، سرب، منگنز و مس»، «احداث و توسعه کارخانجات لوازم جانبی، توسعه و تجمیع کارخانجات صنعتی»، «احداث پالایشگاه آلومینا، راه‌اندازی و تامین مالی پروژه‌های صنایع از طریق صندوق بورسی» و «احداث کارخانجات کانتینرسازی» اجرایی و عملیاتی است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید