خبر فوری
هرمزبان -تهران مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست.

ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست

هرمزبان -تهران مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست.

محمد صیدلو در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خداوند  در مسیر زندگی ما بهانه‌های قرار می‌دهد تا اتفاقات مثبتی در ضمیر  ما رخ دهد، اظهار کرد: دانش‌آموزان عزیز نباید فراموش کنند که تمامی نتایج امروز در زندگی ما، ماحصل انتخاب‌های دیروز ماست و باید تلاش کنیم در مسیری حرکت کنیم که آینده ای روشن در انتظار ما باشد.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت ما در آموزش و پرورش تنها انتقال اطلاعات نیست، تصریح کرد: در دنیای پر سرعت تکنولوژی امروز، دانش آموزان نیاز به انتقال اطلاعات ندارند بلکه باید در فضایی قرار گیرند تا بتوانند توانمندی های خود را تشخیص داده و جهت تقویت آن توانایی ها حرکت کنند.

صیدلو موقعیت های متنوع قرانی مذهبی، فرهنگی، هنری و پرورشی را  سبب کیفیت‌ بخشی به زندگی دانش‌آموزان دانست و افزود: هیچ دانش‌آموزی نباید در مدرسه باشد که از این فرصت های تربیتی دور بماند و وظیفه ماست تا شرایطی فراهم آوریم تا همگی دانش‌آموزان متناسب با علایق و توانمندی‌های خود در مسیر رشته‌های مختلف قرار بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید