خبر فوری
هرمزبان - منچستریونایتد با بردی پر گل در یک بازی تماشاگر پسند، خودش را به رده سوم جدول رده بندی رساند.

روند رو به رشد شیاطین سرخ در لیگ جزیره؛ پیش به سوی صدر جدول

هرمزبان – منچستریونایتد با بردی پر گل در یک بازی تماشاگر پسند، خودش را به رده سوم جدول رده بندی رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دیدار منچستریونایتد و لیدز یونایتد انتظارات را بر آورده کرد و ما پس از بالغ بر یک دهه، شاهد یک دربی لیگ برتری جذاب میان این دو تیم بودیم. شروع طوفانی منچستریونایتد در این مسابقه برخلاف عادت هواداران این تیم در فصل جاری بود. اسکات مک تومینای خیلی زود و قبل از رسیدن به دقیقه 5 با دو گل خود شروع رویایی را برای شاگردان اوله گونار سولسشر رقم زد.

از جذابیت این بازی با گذشت زمان کاسته نشد و از اواسط نیمه اول بود که شاگردان مارچلو بیلسا هم خودی نشان دادند.

در نهایت این بازی پر گل منچستریونایتد را با یک بازی کمتر به رده سوم جدول رساند و لیدز یونایتد هم با کسب 17 امتیاز از 14 بازی، در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

اسکات مک تومینای، هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد در دقیقه 2 و 3 بازی با لیدز یونایتد موفق به گلزنی شد.

اسکات مک تومینای نخستین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که موفق می شود در سه دقیقه ابتدایی بازی بریس کند.

پیش از این دانکن فرگوسن و رایان گیگز موفق به بریس در چهار دقیقه ابتدایی یک دیدار در لیگ برتر انگلیس شده بودند اما هیچ بازیکنی تا به حال نتوانسته بود این کار را در سه دقیقه انجام دهد.

با کسب پیروزی مقابل لیدز یونایتد، اکنون منچستریونایتد با 26 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به لیورپول صدرنشین (با 31 امتیاز) در جایگاه سوم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارد. با توجه به این رتبه شیاطین سرخ در اواخر دسامبر، آن ها کمترین فاصله را با صدر جدول نسبت به 7 سال گذشته داشته اند.

سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد پس از کسب پیروزی پر گل مقابل رقیب سنتی تیم خود در انگلستان گفت: بازی از همان دقیقه نخست خارق العاده پیش رفت.

برای این بازی برنامه داشتیم. وقتی که توپ را در اختیار داشتیم، باید رو به جلو حرکت می کردیم و اسکات مک تومینای نیز در همان 3 دقیقه اول موفق شد 2 گل به ثمر برساند. فقط تصور کنید که اگر 75000 هوادار در این ورزشگاه حضور داشتند.

این بازی به یکی از بهترین نمایش های ما مقابل لیدز یونایتد تبدیل شد.

در این مسابقه باید دوندگی ما به اندازه بازیکنان آن ها می بود و چنین چیزی یک چالش محسوب می شود.

نتیجه بازی می توانست 12-4 به نفع ما باشد! این مسابقه از آن دسته از بازی های پر گل و عجیب بود. من از نمایش تیم خود لذت بردم.

این بازی بسیار پر استرس و دیوانه وار بود. نتیجه بازی برای لیدز یونایتد فرقی ندارد، آن ها حتی اگر 5-0 از تیم حریف عقب یا 5-0 جلو باشند، باز هم همان نگرش و سبک بازی خاص خود را دارند.

منچستریونایتد اکنون با یک بازی کمتر و 26 امتیاز، در جایگاه سوم قرار دارد و فقط 5 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد. از سولسشر در رابطه با شانس منچستریونایتد برای قهرمانی در لیگ برتر سوال شد و او پاسخ داد: ما حتی در نیمه راه هم نیستیم و به جایگاه خود در جدول توجه نمی کنیم، ما به پیشرفت تیم خود نگاه می کنیم. اکنون ما آماده تر و قوی تر می شویم. هواداران ما به چنین چیزی نیاز داشتند.

این سیزدهمین بازی ما در فصل جاری بود و همچنان در حال پیشرفت هستیم.

ما بهتر می شویم، از نظر بدنی آماده تر شده و قوی تر می شویم اما هنوز هم در برخی از جزئیات باید پیشرفت کنیم. اجازه دهید تا بعدا در رابطه با کسب عنوان قهرمانی در لیگ صحبت کنیم.
سولسشر ادامه داد: در بازی های اخیر به دلیل شروع کار خود مورد انتقاد قرار گرفته بودیم اما پسران ما در این بازی از همان ابتدا آماده بودند. پیش از بازی ما ویدیوهایی از بازی های لیدز یونایتد تماشا کرده بودیم و روش های استفاده از نقاط ضعف آن ها را مورد بررسی قرار داده بودیم و همچنین روش های جلوگیری از تهدید های آن ها را نیز بررسی کرده بودیم. شروع فوق العاده‌ای در این مسابقه داشتیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید