خبر فوری

امام جمعه کیش: رهنمودهای رهبری فصل الخطاب جامعه اسلامی

هرمزبان:امام جمعه کیش: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام ، فصل الخطاب جامعه اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه کیش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و ترسیم خطوط قرمز نظام در جمع مسئولان افزود :اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ، افرادی مومن، متعهد و امانتدار هستند و از حقوق هسته ای و عزت ملت ایران در مذاکرات دفاع می کنند و مورد تایید رهبری نظام و مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با بیان اینکه طرف غربی به دنبال زیاده خواهی و اجرای نقشه های شیطانی است گفت :رهبر معظم انقلاب در این نشست بار دیگر با تاکید بر حفظ دستاوردهای نظام و در نظر گرفتن خطوط قرمز فرمودند: طرف مذاکره کننده غربی به دنبال زیاده خواهی است و سخن گفتن از گزینه های مختلف نشان دهنده این است که آنها صداقت ندارند اما ملت ایران با شجاعت و قاطعیت از حقوق هسته ای خود دفاع خواهد کرد.

وی مصوبه اخیر مجلس را درراستای رعایت خطوط قرمز نظام و دفاع از دستاوردهای هسته ای اعلام کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران فقط با حفظ خطوط قرمز حاضر به مذاکره با غربی هاست و مردم و مسئولان با همدلی و همزبانی و هدایت رهبر فرزانه انقلاب، کشور را از این پیچ خطرناک عبور خواهند داد.

امام جمعه کیش با اشاره به سالروز سوء قصد به رهبر فرزانه انقلاب گفت: منافقان کوردل در راستای اهداف استکبار جهانی حرکت می کردند اما بر خلاف اندیشه های پلید منافقان ، مشیت خداوند بر این قرار گرفته بود تا رهبر فرزانه انقلاب زنده بمانند و هدایت و رهبری جامعه اسلامی را بر عهده بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن هفتم تیر و سالروز شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران وفادار انقلاب گفت: اگر احکام صادر شده در محاکم قضایی عادلانه تر باشد ، امنیت و آرامش جامعه بیشتر تامین می شود.

وی همچنین فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها را به مسلمانان جهان تسلیت گفت./خبرگزاری صدا و سیما

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید