خبر فوری

زیدان: بنزما بازیکن تعیین کننده ای است/ هفته آینده تغییراتی در تیم اعمال خواهد شد، چون بازی های زیادی در پیش داریم

هرمزبان – زین الدین زیدان که حالا تیمش را به ۵ پیروزی متوالی در تمامی رقابت ها رسانده، یکشنبه شب هم موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد ایبار عبور کند و با ۲۹ امتیاز از ۱۴ بازی در رده دوم قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، زیدان در پایان بازی گفت:
حس مثبتی داریم، در ۲۰ دقیقه نخست مسابقه تماشایی و درخشان عمل کردیم و دو گل به ثمر رساندیم، اما بعد از اینکه ایبار جلو کشید متحمل سختی هایی شدیم، اما اکثریت بازی تحت کنترل ما بود. تیم می داند چطور سختی را تحمل کند و از ابتدا تا انتها بازی را خوب کنترل کردیم. بازی در این ورزشگاه پیچیده است و آنها هم فرصت های خود را داشتند. داشتن این بازیکنان کار ر ا آسان تر می کند. مطمئناً هفته آینده تغییراتی در تیم اعمال خواهد شد، چون بازی های زیادی در پیش داریم. این روزها کمی کمتر از سیستم چرخشی استفاده کرده ایم اما هرچه جلوتر برویم روی همه حساب باز کرده ام.
معیارها برای خطای هند؟ مهم ترین مسئله این است که داور حتی بعد از بازبینی VAR هم تصمیمش را به وضوح اعلام کرد. من دخالتی نمی کنم.
بنزما بازیکن تعیین کننده ای است، اما نه فقط به خاطر گل هایی که به ثمر می رساند؛ سبک بازی کریم برای ما بسیار مهم است.
آسنسیو؟ او چیزی کم ندارد. به تلاش ادامه می دهد و فکر می کنم کم کم بهتر خواهد شد. از آنجایی که ما هر سه روز یکبار بازی داریم، باید تصمیماتی بگیریم و مارکو هم مثل خیلی های دیگر می خواهد که بیشتر بازی کند. به عنوان یک تیم خوب کار می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید