خبر فوری

هوشیاری پلیس و کشف ۳۳ تن گوشت احتکاری در بندرعباس

هرمزبان – با هوشیاری پلیس امنیت عمومی استان از یک انبار ۳۳ تن مرغ و گوشت احتکار شده به ارزش ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در “بندرعباس” کشف شد.

سردارغلامرضا جعفری ظهر امروز(۳۰ آذرماه) در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح سراسری مبارزه با احتکار کالا های اساسی و قاچاق سازمان یافته، با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی از وجود مقادیر زیادی گوشت قاچاق در یکی از محله های شهر “بندرعباس” مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و همکاری مأموران تعزیرات حکومتی و اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک انبار در یکی از محله های شهر “بندرعباس”، ۳۳ تن انواع گوشت احتکاری از قبیل گوشت مرغ، گوسفند، گوساله را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: متهمان این پرونده شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار جعفری با تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید