خبر فوری

اهداء ۵۰۰۰جلد کتاب روان خوانی و املاء برای دانش آموزان اول دبستان

اهداء ۵۰۰۰جلد کتاب روان خوانی و املاء برای دانش آموزان اول دبستان
عکس آرشیوی است

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری وبینار ویژه دانشجویان تحت حمایت با محوریت مهارت های پیش از ازدواج خبر داد و گفت: همچنین ۵۰۰۰جلد کتاب روان خوانی و املاء برای دانش آموزان پایه اول دبستان توسط یک خیر تهیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، حسین زمانیان با اشاره به برگزاری وبینار دانشجویی برای دانشجویان تحت حمایت ،گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری دوره‌های آموزشی با محدودیت‌هایی مواجه شده است از همین رو تصمیم گیری‌های لازم برای بارگذاری آنلاین این دوره های آموزشی با همکاری یکی از مراکز آموزشی وبینار آموزشی مهارت های پیش از ازدواج با حضور دانشجویان تحت حمایت به صورت آنلاین برگزار شد.
وی افزود: این کارگاه با هدف آشنایی با ارزش و جایگاه ازدواج، مهارت اخلاقی در تحکیم خانواده، موازین و مهارت‌های اخلاقی در ایمن سازی خانواده، آشنایی با تفاوت‌های زن و مرد،برگزار شد و با برگزاری مسابقه از مطالب عنوان شده از ۱۰ نفر از دانشجویان حاضر در این وبینار با اهداء جوایز نقدی تجلیل شد.
زمانیان، یادآور شد: همچنین از یکی از دانشجویان نخبه قرآنی که در سال جاری حائز رتبه کشوری در مسابقات قرآنی شده بودند نیز تجلیل شد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران،بیان کرد: مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی به صورت مجازی  به مدت دو ساعت بوده و ۲۰۰  دانشجوی تحت حمایت در این دوره شرکت نموده اند.
وی در ادامه به اهداء ۵۰۰۰ جلد کتاب روان خوانی و املاء برای دانش آموزان پایه اول دبستان اشاره کرد و گفت: این تعداد جلد کتاب به ارزش ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط یکی از خیران تهرانی برای اهداء به خانواده های دارای دانش آموز پایه اول ابتدایی به این نهاد اهداء شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، زمانیان گفت: با توجه به برگزاری کلاس های درسی به صورت آنلاین و اینکه بسیاری از خانواده های دارای فرزند دانش آموز در  پایه اول ابتدایی با مشکلاتی مواجه هستند، این خیر در جهت کمک به این گروه از جامعه هدف این تعداد کتاب را به این نهاد اهداء کرده است.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: این تعداد کتاب به ادارات تابعه استان تهران جهت توزیع میان خانواده های دارای فرزند دانش آموز پایه اول ابتدایی تحویل شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید