خبر فوری

راه‌اندازی صندوق‌های روستایی منجر به ایجاد شغل برای 600 ریگانی شد

امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ریگان با توجه به عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون جلسات متعددی را در زمینه اجرای طرح‌های اقتصادی در سطح شهرستان برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ریگان پایلوت اقتصاد مقاومتی در شرق استان کرمان است، عنوان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ریگان در چند حوزه فعال شده که یکی از مهمترین آنها توجه به اشتغال روستایی است.

باقری گفت: بدین منظور راه‌اندازی صندوق‌های خرد روستایی در شهرستان ریگان انجام گرفته و تاکنون با راه‌اندازی 50 صندوق برای 600 نفر شغل ایجاد شده است.

فرماندار ریگان ادامه داد: این صندوق‌های خرد روستایی با آورده روستاییان و مشارکت آنها راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: برای اجرایی شدن این طرح ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ریگان با همکاری بخشداران و دهیاران، افراد جویای کار هر بخش را شناسایی و با تشریح جزییات طرح و ایجاد گروه‌های هدف به آنان تسهیلات ارائه می‌کنند.

باقری افزود: بیش از 45 پروژه ملی و استانی در قالب پروژه‎های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان تدوین شده است.

وی این پروژه‎ها در زمینه معادن، کشاورزی و منابع طبیعی دانست و بیان کرد: چهار معدن در شهرستان ریگان در حال احداث هستند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، شهرستان ریگان در جاده ترانزیت ریگان – چابهار و ریگان – جاسک قرار دارد و فاصله‌اش تا مرکز کرمان 285 کیلومتر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید