برگزاری اردوی‌های جهادی پزشکی در روستاهای بندرلنگه+فیلم و عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از برگزاری اردوی جهادی پزشکی در روستاهای دیوان و سورو بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

اسحق مؤذن‌نسب امروز در محل برگزاری اردوی جهادی پزشکی در روستای سورو در بندرلنگه، اظهار کرد: اردوی جهادی پزشکی در قالب طرح تحول محلات با همکاری بهداری منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، بیمارستان شهید محمدیها ندسا و بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بندرلنگه و پایگاههای مقاومت بسیج روستاهای دیوان و سورو در این روستاها برگزار شد.

 

وی افزود: خدمات رسانی در این روستاها توسط دو تیم پزشکی شامل ۱۲ پزشک عموم، متخصص، ماما و کارشناس تغذیه و روانشناس بصورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد.

ابراهیم روح‌الامینی نیز ، عنوان داشت: بسیج جامعه پزشکی شهرستان بندرلنگه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در قالب اردوی جهادی پزشکی به روستای سورو اعزام و به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

وی با تشکر از دهیاری، شورا و پایگاه مقاومت بسیج روستای سورو، اظهار کرد:  یکی از برنامه‌های ما در این اردوی جهادی چکاپ پزشکی و کنترل قند و فشار خون اهالی این روستا نیز می‌باشد.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بندرلنگه با تقدیر از پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی شرکت کننده در این اردوی جهادی پزشکی، خاطرنشان کرد: طبق جدول زمانبندی تا پایان سال این اردوی جهادی در بیشتر روستاهای محروم شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد.

عکس از: فتح‌الله میرکمانداری

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید