خبر فوری

مدرسه ۱۸ کلاسه پارسیان به بهره برداری رسید

هرمزبان – دبیرستان دخترانه ۱۸ کلاسه فاطمیه پارسیان عصر جمعه با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: این مدرسه با ۲ هزار و ۷۳۷ مترمربع زیربنا و هزینه ای افزون بر ۱۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.
سید فخرالدین هاشمی افزود: این فضای آموزشی یکی از بزرگترین و زیباترین پروژه آموزشی در غرب هرمزگان می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه سرانه آموزشی در کشور ۵.۲ و در هرمزگان ۵.۵ است، اظهار داشت: سرانه استاندارد کشوری باید ۸.۳ باشد که با بهره برداری از این فضای آموزشی، شهرستان پارسیان از عدد سرانه آموزشی ایده آل کشوری سبقت می‌گیرد و کمبود فضای آموزشی نخواهد داشت.
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهارداشت: نهضت مدرسه سازی در سال‌های اخیر با همت خیران در پارسیان رشد شتابان گرفته و در یک سال گذشته پروژه های متعددی در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
هاشمی تصریح کرد: هشت پروژه در قالب ۴۷ کلاس درس در مهرماه به بهره برداری رسید و ۶ پروژه در قالب ۲۷ کلاس درس در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
وی با قدردانی از همراهی همه دست اندرکاران در روند احداث فضاهای آموزشی پارسیان گفت: ما در شهرستان  هیچ پروژه نیمه تمام آموزشی بلاتکلیف نداریم و تمامی پروژه ها یا به بهره برداری رسیده‌اند و یا در مراحل نهایی عملیات اجرایی قرار دارند.
هاشمی، احداث این پروژه ها را برگ زرینی از اقدام‌های دولت تدبیر و امید و یادگاری برای این شهرستان معرفی کرد و بیان داشت: پارسیان در دولت تدبیر و امید به سرانه آموزشی استاندارد دست پیدا کرد و همراهی و حمایت مسوولان و همت خیران نقش موثری در توسعه فضای آموزشی داشتند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید