تشکلها و انجمن های تخصصی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی، آستین همت را بالا بزنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،  سهراب رضوانی در ادامه به بند "د" ماده 13 قانون مذکور که به رعایت مفاد قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی که در تامین نیازهای کشور  اشاره می کند، گفت: استفاده از قانون مذکور در این معاملات، بمنظور استفاده از ظرفیت قانون یاده شده در حمایت از تولیدات داخلی و ارجاع کار به شرکتهای ایرانی یک امر ضروری است که انتظار می رود تشکلها و انجمن های تخصصی در راستای حمایت از این واحدهای تولیدی و خدماتی، آستین همت را بالا بزنند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان افزود: ماده 5 این قانون دستگاههای مشمول را موظف می دارد که کلیه فعالیتهای خدماتی، ساخت، نصب و تامین کالای مورد نیاز طرحها و پروژه های خود را فقط به شرکتهای ایرانی ذیصلاح ارجاع دهند.

رضوانی در پایان افزود: واحدهای تولیدی و تشکلهای تخصصی با پایش سامانه iets.mporg.ir می توانند در استفاده از توان تولیدی و خدماتی داخلی، حفظ اشتغال موجود و جلوگیری از خروج ارز، نقش بسزایی داشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید