خبر فوری

ایمنی و آموزش های اطفا حریق از اولویت های بنادر صیادی/// مجهز شدن بندر صیادی پشت شهر به دو دستگاه خودروی آتش نشانی پیشرفته و به روز

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،سید پرویز محبی با تاکید بر رعابت  اصول ایمنی و آتش نشانی در بنادر صیادی گفت:با توجه به حضور تعداد بالای شناورهای صیادی در بنادر صیادی رعایت نکات ایمنی و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی در بنادر و شناورها نقش مهمی در پیشگیری خطرات احتمالی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بنادر صیادی  و تمامی شناورهای صیادی کلاس لنج و بالاتر از تجهیزات ایمنی اولیه مناسبی برخوردار می باشند گفت:انتظار می رود با توجه به نقش بنادر صیادی در معشیت مردم هرمزگان با تعاملات خوبی بین این اداره کل وسازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس و با حمایت فنی و آموزشی این سازمان بتوانیم در ارتقای ایمنی بیش از پیش بنادر صیادی سطح کل استان گامهای خوبی برداریم.

محبی در پایان از برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و اطفا حریق تخصصی برای جامعه بهره بردار شیلاتی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس خبر داد.

همچنین در این دیدار فرجام دانش مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس از مجهز شدن بندر صیادی پشت شهر در آینده نزدیک به دو دستگاه خودروی آتش نشانی پیشرفته و به روز جهت ارتقای ایمنی بندر صیادی پشت شهر و مناطق اطراف خبر داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید