خبر فوری

برونو فرناندز: کاوانی موقعیت گلزنی را بو می کشد/ می خواهیم به صدر جدول برسیم

هرمزبان – هافبک پرتغالی منچستریونایتد از هدف تیمش صحبت کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، برونو فرناندز پس از درخشش ادینسون کاوانی در جریان برد ۳-۲ منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون به تمجید از شم گلزنی هم تیمی خود پرداخت. به نقل از میرر، یک پاس گل و دو گل از کاوانی موجب شد شیاطین سرخ باخت ۲-۰ را ظرف ۴۵ دقیقه با برد عوض کنند. کاوانی با زدن ۳ گل طی ۴ بازی اخیر، جواب شکاکان را به خوبی داده است. فرناندز در مورد این بازیکن ۳۲ ساله گفت:
همان طور که دو بار شاهد آن بودید، از نظر من او از آن دست مهاجمانی است که گل را بو می کشد. برای زدن این دو گل، به چنین خصلتی نیاز بود. همان طور که هفته ها قبل گفتم، ادی به ما کمک خواهد کرد و تا همین جای کار هم همین طور بوده است. به اعتقاد من در بازی برابر استانبول باشاک شهیر در لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین بازی هایش را انجام داد. کسی از آن بازی حرف نمی زند چون در آن مسابقه گلزنی نکرد ولی واقعا حیرت انگیز بود. او خیلی به ما کمک می کند و در آینده بیشتر و بیشتر به ما کمک خواهد کرد. خیلی خوب است که مهاجمان پر تحرکی در تیم حضور داشته باشند تا شما بتوانید توپ را برای شان ارسال کنید. هر یک از مهاجمان ما گزینه هایی را به ما عرضه می کنند. نمی خواهم فقط از ادی یا بازیکن دیگری حرف بزنم چون منصفانه نخواهد بود اما طبیعتا همه می دانند که ادی بازیکن با کیفیتی است.  
فرناندز از زمان پیوستن به منچستریونایتد در ژانویه ۲۰۲۰، طی ۳۶ بازی روی همین تعداد گل تاثیر گذار بوده است. فرناندز پس از زدن دهمین گل خود در این فصل، تلاش کرد خودش را از زیر ذره بین خارج کند.
از کمک کردن به تیم خوشحال هستم. بابت برنده شدن مان همین طور. طبیعتا هر بازیکنی به دنبال گلزنی کردن است. اما در حال حاضر باید به هم کمک کنیم. باید به برنده شدن ادامه بدهیم چرا که می خواهیم در صدر جدول باشیم و برای رسیدن به این هدف باید بجنگیم. به نظرم از خود گذشتگی، میزان دوندگی و کمک کردن به یکدیگر در نیمه دوم (بازی با ساوتهمپتون) فوق العاده بود. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی از روی ضربات ایستگاهی گل دریافت کردیم. از این بابت راضی نیستیم و روی این نکته کار خواهیم کرد.  

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید