خبر فوری

کشف پرونده اخلال در نظام اقتصادی/فروش سیمان های تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان

هرمزبان – فرمانده انتظامی استان از کشف ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ده میلیارد ریال در استان خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۱ آذرماه) در تشریح این خبر گفت:  در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپ گشت مشترک و در معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در گمرک شهید رجایی بازدید کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آن‌ها(سال ۲۰۱۸)، سیمان ها به کشور عودت می شود و مسئولین کارخانه با سوءنیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیرقانونی سیمان‌ها به شرکت‌های بتن سازی شهرستان کرده اند. 

سردار جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلا به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید