خبر فوری

نمایشگاه هفته پژوهش در هرمزگان برخط برپا می‌شود

هرمزبان – رییس دانشگاه هرمزگان گفت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاه هفته پژوهش
به صورت مجازی برگزار می شود.

 علی اکبر شیخی فینی روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: اطلاع‌رسانی ها در این زمینه به سه حوزه دانشگاهی، دستگاههای دولتی و بخش خصوصی انجام شده و اکنون در مرحله بارگزاری مستندهای دستگاه‌ها و نهادها در سامانه طراحی شده هستیم.

وی ادامه داد: سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی تا سیزده آذر می‌توانند این کار را انجام دهند و در خصوص معرفی برگزیدگان هم هر یک از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هرمزگان می توانند در هر یک از گروه های هفتگانه علوم و فنون دریایی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و مدیریت، هنر و صنایع دستی، پزشکی و پیراپزشکی یک نفر عضو هیات علمی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب کنند.

رییس دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: هر یک از پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، دانشگاه‌ها و واحدهای پژوهشی می توانند حداکثر یک نفر فناور برتر، وزارتخانه ها و سازمان های اجرایی می توانند از مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری زیر پوشش حداکثر یک نفر به عنوان پژوهشگر و یک‌نفر فناور واجد شرایط برگزینند.

شیخی فینی اشاره کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز می‌تواند حداکثر ۳ نفر پژوهشگر یا فناور برتر معرفی کند و اداره کل آمورش و پرورش این استان نیز در قالب جشنواره دانش آموزی، دانش آموزان پژوهشگر برتر را معرفی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید