خبر فوری

پرسپولیس – شهرخودرو؛ مشکل گلزنی باید حل شود

هرمزبان – پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر میزبان شهرخودرو است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. پرسپولیس و شهرخودرو در حالی در هفته چهارم به مصاف هم می روند که دو تیم لیگ بیستم را آنطور که باید خوب آغاز نکرده اند و به پیروزی در این بازی چشم دارند. شهرخودروی مشهد در اولین هفته لیگ، برابر ماشین سازی تبریز یک برد خوب و پرگل به دست آورد و با نتیجه ۳ بر ۰ این تیم را شکست داد. در هفته دوم شاگردان سید مهدی رحمتی با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب پیکان تهران شدند. مسابقه ای که به دلیل بارش باران، در دو روز برگزار شد. شهرخودرویی ها در هفته سوم میزبان صنعت نفت آبادان بودند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. با این نتایج، شاگردان سید مهدی رحمتی با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست و ۴ گل زده و ۲ گل خورده، ۴ امتیازی هستند و در رده هفتم جدول جای دارند.
در آن سوی میدان، پرسپولیس در هفته نخست برابر سایپای تهران با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. در هفته سرخ ها روی تک گل سیامک نعمتی، با نتیجه ۱ بر ۰ صنعت نفت آبادان را شکست دادند و در هفته سوم نیز در مسجد سلیمان برابر نفت این شهر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند. در حال حاضر سرخ ها با یک پیروزی و دو تساوی، یک گل زده و صفر گل خورده و کسب ۵ امتیاز در رده ششم جدول جای دارند و با تیم صدرنشین ۲ امتیاز فاصله دارند.
یحیی گل‌ محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با شهر خودرو گفت: ابتدا از کادر پزشکی کشور در این روزها که کرونا حادتر می‌شود تشکر می‌کنم. امیدوارم روزهای بهتری را داشته باشیم. از مردم عزیز هم می‌خواهم تا جایی که امکان دارد پروتکل‌ها را رعایت کنند. در این شرایط اقتصادی بد و کرونا، فقط خودمان می‌توانیم به هم کمک کنیم. از مردم می‌خواهم به فکر دیگران باشند. اگر کسی رعایت کند و از نظر اقتصادی کمک کند خیلی از مشکلات حل می‌شود. ان شاءالله زودتر از شر ویروس کرونا رها شویم.
گل‌محمدی سپس درباره شرایط پرسپولیس گفت: شهر خودرو از نظر فوتبالی یکی از تیم‌هایی است که در لیگ سرعت و دوندگی خوبی دارد. فکر می‌کنم فردا یک روز خیلی دشواری را در پیش داریم. با توجه به تغییراتی که شهر خودرو نسبت به سال گذشته داشته است، جوانگرایی خوبی انجام داده و به مهدی رحمتی و فرهاد حمیداوی تبریک می گویم.
گل‌محمدی افزود: شرایط خاصی داریم. ۲۰ روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. باید سعی کنیم هماهنگی‌های لازم بین بازیکنانی که قرار است در آن بازی به میدان بروند، ایجاد شود. هواداران ما روزهای حساس و نفس‌گیری را پشت سر می‌گذارند. هم نتایج لیگ و هم فینال آسیا هر دو برایمان مهم است ولی باید اولویت بندی کنیم تا تیم با هماهنگی و آمادگی کامل به فینال برود.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنانی به هر دلیلی از جمع ما جدا شده‌اند؛ یا به خاطر محرومیت یا به دلیل نامهربانی‌ها که خیلی هم در این مسئله در دو ماه گذشته اذیت شدیم. باید عادت کنیم و بیشتر از کسانی استفاده کنیم که در فینال می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. این سیاست ما است و ان شاءالله نتیجه لازم را در لیگ و آسیا بگیریم.
گل‌محمدی در پاسخ به این سئوال که آیا قبل از سفر به قطر از سازمان لیگ درخواست تعویق بازی‌های لیگ را داشته است گفت: درخواست تعویق نداشتیم. از سازمان لیگ خواستیم بازی با ذوب آهن، یک هفته قبل از فینال آسیا باشد. این سه بازی باقیمانده تا فینال در لیگ برتر به ما کمک می‌کند به شرایط مسابقه برگردیم. البته باید مراقب باشیم کسی کرونا نگیرد. این بازی‌های لیگ به ما کمک می‌کند با آمادگی خوبی به فینال برویم.
گل محمدی درباره مشکل گلزنی پرسپولیس گفت: در سه بازی گذشته در لیگ برتر موقعیت‌های نسبتاً خوبی خلق کردیم. هر تیمی جلوی ما بازی می‌کند، با نفرات زیادی دفاع می‌کند. ایجاد موقعیت در این وضعیت سخت است. آمار خوبی در ایجاد فرصت گلزنی داریم. اما در ضربات آخر کم دقت بودیم. در بازی آخر هم اگر پنالتی گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد و تیم حریف بیشتر باز می‌شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید