خبر فوری

«قلک» ۷۷ پر شد

هفتاد و هفتمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه آذر ۹۹ با داستان‌ها و شعر‌های آموزشی و بزرگداشت روز پرستار برای گروه سنی ۳ تا ۷سال منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت می‌کنند.

با توجه به موضوع اصلی این نشریه، در این شماره «قلک»، بچه‌ها همراه با خواندن شعر، داستان، انجام بازی و سرگرمی با نحوه صحیح کمک کردن به حادثه‌دیدگان تصادفات، فرآیند قلمه‌زدن و کاشتن گیاهان، برنامه‌ریزی برای یک زندگی هدفمند، نحوه صحیح استفاده از ماسک و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، فرآیند تولید فولاد، شناخت کشور روسیه و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی و… آشنا خواهند شد.

شماره آذر این نشریه به مناسبت روز پرستار و شب یلدا به قصه‌های مختلف در بیمارستان همراه با پرستاران بیان کرده است.

«قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در ۲۸ صفحه و با قیمت ۲۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. همچنین طراحی جلد این شماره را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای سفارش و دریافت اشتراک با دفتر ماهنامه به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین امکان دریافت نسخه‌های الکترونیکی شماره‌های قبلی «قلک» روی پلتفرم‌های کتابخوان مانند «طاقچه» نیز وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید