خبر فوری
ایرج بیت اللهی

انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش هرمزگان مصداق بارز شایسته سالاری است/ بیت اللهی برآمده از متن نخبگان تعلیم و تربیت است

هرمزبان: جمع کثیری از فرهنگیان استان هرمزگان، با صدور پیامی انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان را تبریک گفتند و مراتب قدردانی خود را از این انتصاب اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان در متن این پیام آمده است:

انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان مصداق بارز شایسته سالاری و نشان از توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به گردش نخبگان در چرخه مدیریتی این استان استراتژیک کشور دارد.

در این برهه که آموزش و پرورش هرمزگان در آستانه تحولی جدید در حوزه مدیریت کلان است، وزارت آموزش و پرورش با انتصاب بجا و شایسته، ایرج بیت اللهی ، که با تکیه بر تجارب ارزشمندش، برآمده از متن نخبگان تعلیم و تربیت است، نشان داد توجه ویژه ای به تحول، پویایی و کارآمدی این مجموعه در هرمزگان دارد.

این انتصاب و انتخاب فردی رشد یافته از بدنه ی آموزش و پرورش استان که با طی کردن رده های مختلف کارشناسی تا معاونت اداره کل، کوله باری از تجربه اندوخته، بارقه امید و دریچه ی روشنی برای تحول بنیادی در آموزش و پرورش استان است که می تواند با استفاده از همه ظرفیت ها منشا کارآمدی و بالندگی برای تعلیم و تربیت استان باشد.

در این‌ میان اجماع نظر و حمایت قاطع و یکپارچه وزارت آموزش و پرورش و کمیته تخصصی انتصابات وزارتخانه، نماینده عالی دولت در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان ذیربط از مدیر کل جدید، گواه روشنی است بر این مدعا که آقای بیت اللهی بهترین و شایسته ترین گزینه جهت پذیرش این‌ مسوولیت مهم و به دست گرفتن سکان تعلیم و تربیت استان است.

قطعا با توجه به سابقه سالها سکونت در استان و شناخت عمیقی که این چهره برجسته حوزه تعلیم و تربیت از جغرافیای این‌ مرز و بوم دارد و با برخورداری از روحیه فراجناحی و مشورت پذیری و استقلال عمل، می تواند حرکت توسعه در مجموعه آموزش و پرورش استان را با بهره گیری از توان و تجربه خود و استفاده از خرد جمعی و ارج نهادن به مشورت همه دلسوزان آموزش و پرورش، سرعت ببخشد و در ادامه خدمات ارزشمند همه مدیران سابق، به سر منزل مقصود رهنمون کند.

لذا به پاس این انتخاب ارزشمند مراتب قدردانی و امتنان خود را از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، استاندار محترم و رییس شورای آموزش و پرورش، نمایندگان عزیز مردم شریف هرمزگان و همچنین جامعه فرهنگیان و مردم عزیز استان اعلام می نماییم.

باشد که در سایه وحدت و همدلی و مشارکت همه صاحب‌نظران و دلسوزان، آموزش و پرورش استان بیش از پیش در راستای اهداف عالی نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و پاینده باشد.

جمعی از فرهنگیان استان هرمزگان

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید