خبر فوری

مردم پای کار نیایند، در هیچ عرصه‌ای موفق نمی‌شویم

رئیس مجلس با بیان اینکه هرگاه مردم را در کارها دخیل دادیم در هر عرصه‌ای موفق شدیم، گفت: در عرصه محرومیت زدایی تا مردم پای کار نیایند، نیروهای رسمی و دولتی توان قدم برداشتن ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه ۲ آذر) در آیین اختتامیه دومین جشنواره نجم بسیج دانشجویی (نهضت جوانان مسئله محور) که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیج مصداق واقعی شجره طیبه است و ریشه در آرمان های انقلاب دارد و ثمرات آن در محرومیت زدایی و دفع توطئه های دشمن قابل لمس است.

قالیباف گفت: هرگاه مردم را در کارها دخیل دادیم در هر عرصه‌ای موفق شدیم. در دفاع مقدس خداباوری در کنار باور امام(ره) به مردم، پیروزی های زیادی را رقم زد. در عرصه محرومیت زدایی هم تا مردم پای کار نیایند، نیروهای رسمی و دولتی توان قدم برداشتن ندارند.

وی تاکید کرد: جوان ایرانی بویژه جوان بسیجی باید خود را در مرکز عالم ببیند در این صورت است که مجاهدت ها معنای دیگری را می باید. آن جوانی که در سال های دفاع مقدس از خانه، خانواده و آرامش خود گذشت و در مقابل دشمن ایستاد، تنها از وطنش دفاع نکرد بلکه در مدار مجاهدتی حرکت کرد که به شکل گیری تمدن اسلامی منجر شد.

رئیس مجلس تصریح کرد: بی خیالی و وادادگی ما را در شما یاری رسانندگان به جریان باطل قرار خواهد داد.

ادامه دارد …

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید