خبر فوری

اجرای ۴۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در قشم

فرمانده انتظامی قشم از اجرای ۴۸ طرح در زمینه مبارزه با مواد مخدر و رشد ۳۲، ۱۶ و حدود هشت برابری کشفیات تریاک، هروئین و شیشه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، سرهنگ حسین الهی صبح امروز در جمعه خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح جزیره قشم به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: با توجه به مطالبات به حق شهروندان در زمینه برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر پلیس قشم با تمام توان و همکاری مردمی به صورت محله به محله نسبت به پاکسازی نقاط آلوده به مواد افیونی اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم تصریح کرد: در این رابطه تا کنون تعداد ۳۰ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدردستگیر شده که در رشد مقدار مواد مخدر با کشفیات ۷۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده‌ایم.

الهی ادامه داد: تا پایان آبانماه جاری ۳۲۱ نفر معتاد متجاهر در سطح جزیره قشم دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی شدند که جمع آوری معتادان متجاهر همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: کشفیات تریاک ۳۲ درصد، کشفیات هروئین ۱۶ برابر و کشفیات مواد مخدر شیشه ۷٫۷ برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: از شهروندان می‌خواهیم در رابطه با معرفی توزیع کنندگان مواد مخدر نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید