تعداد قربانیان کرونا در کیش به ۲۰ نفر رسید

هرمزبان – رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: متاسفانه آمار فوتی های کرونا در کیش از ابتدا تاکنون به ۲۰ نفر رسید.

دکتر محمدرضا رضانیا صبح امروز(۲۷ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اگر مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی احترام بگذارند از جان خود و اطرافیانشان محافظت می کنند.

سخنگوی شورای سلامت با انتقاد از مراجعه دیرهنگام مبتلایان به کرونا ویروس به مراکز درمانی، اظهار کرد: متاسفانه برخی مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ زمانی به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته و کاری از دست کادر درمان بر نمی‌آید. این تاخیر در مراجعه درمان را با چالش مواجه کرده و نهایتا منجر به افزایش آمار مرگ‌ومیر می‌شود.

رضانیا بیان کرد: به همه مردم  توصیه می‌شود به محض بروز علائم مربوط به این بیماری سریعا به بیمارستان یا مراکز درمانی مراجعه کنند و هر علامت ریوی را خطری برای ابتلا به کرونا تلقی کنند و یقین بدانند که اگر در روزهای نخست ابتلا به کرونا مراجعه کنند امکان درمان و بهبودی و بازگشت به شرایط قبل از بیماری به مراتب آسان‌تر خواهد بود.

 سخنگوی شورای سلامت ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفیان و بازماندگان، افزود: امیدواریم مردم توجه جدی به خود مراقبتی داشته و از جان خود و عزیزانشان خصوصا سالمندان محافظت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید