خبر فوری

کریس رونالدو و رسیدن به یک رکورد تاریخی دیگر

کریستیانو رونالدو، گلزن باتجربه تیم ملی پرتغال دیشب به یک رکورد تاریخی دیگر دست یافت.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس  دیشب و بعد از گلزنی مقابل آندورا به رکورد فرانس پوشکاس رسیده و به چهارمین گلزن برتر تاریخ فوتبال بدل شد. دیشب رونالدو گل شماره ۷۴۶ رسمی در دوران حرفه ای خود را وارد دروازه کرده و به رکورد فوق العاده فرانس پوشکاس، اسطوره مجارستان و رئال مادرید رسید. اکنون فقط ژوزف بیکان، روماریو و پله گل های بیشتری نسبت به رونالدو به ثمر رسانده اند.

بیکان، مهاجم سابق اسلاویا پراها با ۸۰۵ گل بهترین گلزن تاریخ فوتبال محسوب می شود روماریو با ۷۷۲ گل و با ۷۶۷ گل در رتبه های بعدی قرار دارند. البته فاصله فعلی رونالدو با رتبه های بعدی خیلی زیاد است و اگرچه ستاره پرتغالی در حال حاضر ۳۵ ساله است، اما احتمال دارد او بتواند این فاصله تقریبا ۶۰ گله را در سالهای باقیمانده جبران کرده و به بهترین گلزن تاریخ فوتبال بدل شود.

همچنین رونالدو دیشب گل شماره ۱۰۲ خود با لباس تیم ملی پرتغال را نیز به ثمر رساند و حالا برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ عرصه ملی و رسیدن به رکورد علی دایی تنها به هفت کل دیگر نیاز دارد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید