کسب نشان برنز کشتی آزاد جایزه بزرگ آذربایجان توسط ورزشکار کرمانشاهی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، یدالله محبی کشتی گیر آزادکار کرمانشاهی در رقابتهای بین المللی کشتی آزاد کسب نشان برنز کشتی آزاد جایزه بزرگ آذربایجان توسط ورزشکار کرمانشاهیجایزه بزرگ «جام حیدرعلی اف» که در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد در وزن 125 کیلوگرم توانست مدال برنز این رقابتها را بدست آورد.

در این دور از مسابقات محبی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل گنو پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپیک و جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۴ شکست خورد، ولی با حضور این حریف گرجی در دیدار فینال، محبی نیز به دیدار رده بندی راه یافت که در این دیدار به مصاف کمال عبدالمطلب از مصر رفت و در پایان با حساب ۴ بر صفر به برتری رسید و چهارمین مدال برنز ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کشتی‌گیران گرجستان و اوکراین نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به ترتیب مقامهای اول و دوم را کسب کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید