خبر فوری

پروژه دفن پسماند بهداشتی زباله هرمزگان درحاجی‌آباد افتتاح شد

هرمزبان – بزرگ‌ترین پروژه دفن پسماند بهداشتی زباله استان هرمزگان روز شنبه درشهرستان حاجی‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهردار حاجی‌آباد در این مراسم افزود: از سال ۹۷ که کار مطالعات و جانمایی این طرح آغاز شد تا امروز که این طرح به بهره‌برداری رسیده اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است.

علیرضا حسن‌زاده افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار به طول ۳۰۰ متر و عرض۴۰ متر در فاصله یک کیلومتری از رودخانه ساخته شده و حداکثر استانداردهای جهانی زیست محیطی رعایت شده است.

حمید جهانگیری فرماندارحاجی‌آباد نیز ابرازداشت: با توجه به اینکه حاجی آباد به لحاظ درآمدزایی شهرداری، وضعیت مطلوبی ندارد ولی خدماتی که شهرداری به شهروندان ارائه می‌کند قابل تحسین است.

حاجی‌آباد دارای ۳ بخش مرکزی، احمدی و فارغان، ۲ شهر حاجی آباد و فارغان، شش دهستان شامل دراگاه، طارم، فارغان، آشکارا، کوه‌ شاه و احمدی و حدود ۳۷۴ آبادی است که ۲۲۴ آبادی آن دارای سکنه است.

این شهرستان با حدود ۶۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید