خبر فوری

رییس سابق پالرمو: دیبالا، یوونتوس را هر چه سریع تر ترک کن و در ژانویه به رئال مادرید برو

هرمزبان – مائوریتزیو زامپارینی، رییس سابق پالرمو معتقد است استعداد پائولو دیبالا در یوونتوس در حال تلف شدن است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مائوریتزیو زامپارینی رییس سابق باشگاه پالرمو که در سال ۲۰۱۱ پائولو دیبالا را به این باشگاه آورد و در سال ۲۰۱۵ او را با ۴۰ میلیون یورو به یوونتوس فروخت، همچنان معتقد است که دیبالا در یوونتوس نمی تواند آینده درخشانی داشته باشد و باید به لالیگا برود. به گزارش طرفداری، زامپارینی در مصاحبه با توتو اسپورت در خصوص وضعیت دیبالا گفت:
من هنوز معتقدم دیبالا می تواند مسی جدید باشد. دیبالا علاوه بر این که یک قهرمان است، پسر خیلی خوبی هم هست و نمی دانم چرا او را نادیده می گیرند. این که دیبالا در سری آ یار فیکس نیست، مثل کفر است. پائولو باید سه سال پیش به توصیه من گوش می کرد و از تورین می رفت. به او خیلی شفاف گفتم پائولو، به خاطر صلاح خودت باید یوونتوس را ترک کنی. فوتبال دیبالا فوق العاده است و به درد بارسلونا و رئال مادرید می خورد اما او همیشه به من می گفت که در یوونتوس راحت است.
ما مدتی است که با هم حرف نزده ایم اما من همیشه او را خیلی دوست دارم. دیبالا برای من فراتر از یک بازیکن فوتبال است. دوست داشتم او را در پالرمو حفظ کنم اما انتقال به یوونتوس، به سود همه بود. توصیه من به دیبالا، همان توصیه سه سال پیش است؛ پائولو، یوونتوس را هر چه سریع تر ترک کن و در ژانویه به رئال مادرید برو چون این به سود همه خواهد بود، حتی یوونتوس. اگر اشتباه نکنم، یوونتوس پارسال می خواست دیبالا را بفروشد. پائولو یک قهرمان است، نه یک نفر دوم. یوونتوس هم حالا رونالدو را دارد که یک پدیده واقعی است. بنابراین به دیبالا توصیه می کنم با توجه به حضور رونالدو در یوونتوس، باید در تیم دیگری نفر اول شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *