۵۷ خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان افتتاح شد

هرمزبان – ۵۷ خانه فرهنگ کار در راستای ارائه خدمات فرهنگی به جامعه کار و تولید و ارتقای فرهنگ کار در محیط‌های کاری هرمزگان بهره‌برداری شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این خانه‌ها اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم ارتقاء بهره وری نیروی کار، توسعه فرهنگ کار است و پیشرفت جامعه بدون توجه به فرهنگ کار و تلاش میسر نیست.

هادی ابراهیمی اضافه کرد: در این راستا و به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ کار و تلاش و هدفمند بودن تمام فعالیت‌های فرهنگی، تشکیل خانه‌های فرهنگ کار در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و این اداره کل نیز راه اندازی و فعال کردن خانه های فرهنگ کار را در دستور کار خود قرار داد و از شش ماه گذشته تاسیس ۵۷ خانه بهداشت شروع شد و امروز این خانه ها به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی، بهره مندی کارگران و خانواده های آنان از امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی کشور، ارتقاء نشاط اجتماعی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه کار و تلاش، توانمندسازی نیروی کار به لحاظ روحی و جسمی در ابعاد فردی و اجتماعی و ترویج فرهنگ خیر جمعی را از جمله اهداف تشکیل خانه های فرهنگ کار و تلاش ذکر کرد.

خانه های فرهنگ کار و تلاش، مراکزی هستند که به منظور رصد مولفه های فرهنگ کار و ترویج برنامه های مربوط به آن، فعالیت و این بستر را فراهم می کنند که با استفاده از دو نهاد خانواده و آموزش، ابعاد مختلف فرهنگ کار به جامعه شناسانده شود و در جهت ارتقاء آن فعالیت کنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید