خبر فوری

چهارمین همایش چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، چهارمین همایش چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان را همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ چهارمین همایش «بحران و برون‌رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان» با موضوع کودک، کتاب و کرونا به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

این همایش طی دو نشست بوده و اولین نشست با موضوع آسیب‌های خانه‌نشینی کودکان و نقش تخیل یکشنبه ۲۵ آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ با حضور احمدرضا آذربایجانی و مجید راستی برگزار می‌شود. دومین نشست نیز با موضوع شیوه‌های کتاب‌خوانی جمعی کودکان و راه‌های دسترسی آسان به کتاب سه‌شنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۶ تا ۱۷ با حضور احمدرضا آذربایجانی و فرزانه شهرتاش خواهد بود.

 

این دو نشست در صفحه اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی anjoman_nasheran_kodak_nojavan برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید