خبر فوری

رونمایی از طرح مسکن ملی در روز کیش

کیش -هرمزبان – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری به مناسبت روز کیش، از رونمایی طرح مسکن ملی در این جزیره خبر داد.

غلامحسین مظفری گفت: این طرح به همراه دبیرخانه پارلمان زنان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با همه‌ محدودیت‌هایی که به علت کرونا ایجاد شده، برنامه‌های خوبی برای روز کیش پیش بینی کرده ایم، اما اولویت ما پرهیز از تجمعات مردمی است.
مظفری ادامه داد: مردم، بخش‌های مختلف، فعالان اقتصادی و سازمان منطقه‌ آزاد کیش باید دست به دست هم دهند تا روز کیش به یک روز خاص تبدیل شود و گردشگران مخصوص به خود را داشته باشد.
وی با اشاره به شتاب  فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در دو سال اخیر در کیش خاطر نشان کرد: با وجود شیوع کرونا، فعالیت‌های اقتصادی همچنان ادامه دارد و جزیره کیش، با هزینه‌های اندکی، توانست از بحران کرونا عبور کند؛ ما تلاش می‌کنیم تا این جزیره در همه‌ زمینه‌ها در ردیف اولین‌ها و برترین‌ها باشد و اگر همه دست به دست هم دهیم این اتفاق خواهد افتاد؛ همچون امضای تفاهم نامه‌ اتومبیل‌های خودران که از مهمترین این برنامه‌هاست.
مظفری با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف در روز کیش گفت: پاسخگویی به نیاز ساکنان و گردشگران جزیره، توسعه علم و فرهنگ در راستای دستیابی به اهداف و سیاست‌های کلان سازمان منطقه آزاد برای رشد علمی و آموزشی این منطقه، رویکرد اصلی اجرای این طرح‌ها خواهد بود.

گفتنی است پروژه‌های افتتاح هتل آرامیس، پارک‌های نوبنیاد ۱ و ۲، فرهنگسرای سعدی و موزه شهر حریره، بازگشایی ساحل آزاد سازی شده برج دوقلو، بهره برداری از اسکله‌های تفریحی مارینا، ساحل پارک دلفین، کلنگ زنی پلاژ آقایان، بهره برداری از پژوهشکده محیط زیست و همچنین بهره برداری از حفاظت کاتودیک بندرگاه تجاری کیش، از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت روز کیش در نظر گرفته شده است. 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید